شبیه قطره بارانی که آهن را نمی‌فهمد
دلم فرق رفیق و فرق دشمن را نمی‌فهمد
نگاهی شیشه‌ای دارم به سنگ مردمک‌هایت
الفبای دلت معنای "نشکن" را نمی‌فهمد
هزاران بار دیگر هم بگویی "دوستت دارم"
کسی معنای این حرف مبرهن را نمی‌فهمد
من ابراهیم عشقم, مردم اسماعیل دلهاشان
محبت مانده شمشیری که گردن را نمی‌فهمد
چراغ چشمهایت را برایم پست کن دیگر
نگاهم فرق شب با روز روشن را نمی‌فهمد
دلم خون است تا حدی که وقتی از تو می‌گویم
فقط یک روح سرشارم که این تن را نمی‌فهمد

برای خویش دنیایی شبیه آرزو دارم

کسی من را نمی‌فهمد؛ کسی من را نمی‌فهمد

نظرات 3 + ارسال نظر
KiMiA جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:07 http://lover-b-girl.blogfa.com

salam
webe zibaii dari b manam sar bezan ba esme hafez milinkamet mano ba titram link
tnx
bybye
cia

سلام سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:32

إ.مردی پس چرا وبت آپه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///کی مردی خبر ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

(زائر) چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 http://ehsan876.blogfa.com

گذشتهـ ایـ کهـ حالـ ـمانـ را گرفتـ ـه استــــ....

آیندهـ ایـ کهـ حالـ‌‌ ـی برایـ رسیدنـ ـش نـ ـداریـمـــ....

و حالـ همـ

حالـ ـمانـ را بهـ همـ میـ ـزند .....

چهـ زندگـ ـی ِ شیرینـ ـی....!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد