راز من

هیچ جز حسرت نباشد کار من

بخت بد بیگانه ای شد یار من
بی گنه زنجیر بر پایم زدند
وای از این زندان محنت بار من
وای از این چشمی که می کاود نهان
روز و شب در چشم من راز مرا
گوش بر در مینهد تا بشنود
شاید آن گمگشته آواز مرا
گاه می پرسد که اندوهت ز چیست
فکرت آخر از چه رو آشفته است
بی سبب پنهان مکن این راز را
درد گنگی در نگاهت خفته است
گاه می نالد به نزد دیگران
کو دگر آن دختر دیروز نیست
آه آن خندان لب شاداب من
این زن افسرده مرموز نیست
گاه میکوشد که با جادوی عشق
ره به قلبم برده افسونم کند
گاه می خواهد که با فریاد خشم
زین حصار راز بیرونم کند
گاه میگوید که : کو ‚ آخر چه شد
آن نگاه مست و افسونکار تو ؟
دیگر آن لبخند شادی بخش و گرم
نیست پیدا بر لب تبدار تو
من پریشان دیده می دوزم بر او
بی صدا نالم که : اینست آنچه هست
خود نمیدانم که اندوهم ز چیست
زیر لب گویم : چه خوش رفتم ز دست
همزبانی نیست تا برگویمش
راز این اندوه وحشتبار خویش
بیگمان هرگز کسی چون من نکرد
خویشتن را مایه آزار خویش
از منست این غم که بر جان منست
دیگر این خود کرده را تدبیر نیست
پای در زنجیر می نالم که هیچ
الفتم با حلقه زنجیر نیست
آه اینست آنچه می جستی به شوق
راز من راز زنی دیوانه خو
راز موجودی که در فکرش نبود
ذره ای سودای نام و آبرو
راز موجودی که دیگر هیچ نیست
جز وجودی نفرت آور بهر تو
آه نیست آنچه رنجم میدهد
ورنه کی ترسم ز خشم و قهر تو


فروغ

نظرات 7 + ارسال نظر
aysun پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:12 http://ayson0.blogfa.com

از طرف خودت به خودم سلام!!!!!!!!!!!!!!!! منم خوبم!!!!!!!!
منظورتو نگرفتم!! خوب سرکار گذاشتی مردمو یعنی چی؟؟؟؟
کجای حرفای من سرکاری بود ایا که از را نرسیده اظهار نظر نمودی جناب اهل شعر؟ این همه دوست نتی دارم و مدت زیادیه منو میشناسن اینااا چیزی نمیگن تو از را نرسیده حرفتو زدی دیگه؟؟؟؟؟؟ خب شفاف سازی کن ببینم!!!!! پروفایلم خواستی بخون!! اهااااااا گرفتم چون نوشتم از ایران میرم اینو گفتی؟ 7 ساله اومدیم ایران الان میخوام برگردم این سرکار گذاشتن بود ایا؟؟؟؟؟؟؟؟ موقع نظر دادن کمی به اون کلت فشار بیاری فکر کنی بدک نیستاااااااااااا.
زت زیاد.........

سارا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:21 http://sarahstart.blogfa.com/

سلام خوبین ممنون از اینکه بیادم بودی یه چن روزی بود که زیاد حالم خوش نبود الانم فقط اومدم یه چک کنم کامنتا رو به هر حال از لطفت ممنونم

سارا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:24 http://sarahstart.blogfa.com/


تجربیات یک انسان شکست خورده با ارزش تر از موفقیت های یک انسان بی تجربه است

سارا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:26 http://sarahstart.blogfa.com/

خطاها همیشه در همسایگی حقیقت زندگی میکنند، به همین دلیل فریبمان میدهند

سارا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:27 http://sarahstart.blogfa.com/

همیشه پس از گریه های عمیق، روح ها لبخند میزنند، درست همچون رنگین کمان، که لبخند آسمان پس از باران است

aysun شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:09 http://ayson0.blogfa.com

سیلومممممممممممممممممممممممممممممم.
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم خوبم . بس خودتم خوبی!!! چون من خوبم!!!!!!!!!!! قربونم!!!!!!!!!!
اره اینکه ادم بی مخی هستی شکی نیس ههههههههههههه
البته زیادم به اون مخ نداشتت فشار نیار خطرناکه میهنگه ههههههههههههههههه به جونه تو واسه خودت میگم ههههههه
نه اختیار داری ناراحت کدومه؟ اذیت کنی منم می اذیتمت!!!!!!!
راستی چند ساعت دیگه میرم. حیف سعادت نداشتی مورد لطف من قرار بگیری و فیض ببری!!!!!!!!!!!!!
شبت بیریخت و زشتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!!! امیدوارم جن زده شی!!!!
بایییییییییی باییییییییی میدونم در فراقم میمیری ولی چه کنیم!! تحمل کن!!!!!!!!! هر چند دوریم برات سخته!!!!!!!
خب کچل جون بایییییییییییییییییییییییی.

احمد چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:16 http://www.iranmuzic.blogfa.com

سلام
وب قشنگی داری
به ما هم سری بزن
راستی با تبادل لینک موافقی؟
اگه هستی من و با (دانلود آهنگ های پاپ ایرانی) لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد