بهار

 

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت          من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

 

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز                  که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

 

چمن حکایت اردیبهشت می‌گوید                      نه عاقل است که نسیه خرید و نقد بهشت

 

وفا مجوی ز دشمن که پرتوی ندهد                 چو شمع صومعه افروزی از چراغ کنشت

 

به می عمارت دل کن که این جهان خراب         بر آن سر است که از خاک ما بسازد خشت

 

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست             که آگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت

 

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ                     که گر چه غرق گناه است می‌رود به بهشت

نظرات 2 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 http://dibache.blogsky.com

سلام خوبی؟ بالاخره اسمت آرشه یا جعفر؟
در ضمن لینکت کرده بودم ولی به اسم ادبی
ولی برات درستش کردم
مرسی که در مورد مطالبم اظهار نظر کرده بودین

چاکرتم

آزاده دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 http://dibache.blogsky.com

سلام بابا با مرام چوب کاری میکنی ها!
منم عاشق قهرمانان و اسطوره های ایرانی هستم میشه گفت یه جورایی افتخار ما ایرانی ها محسوب میشن برای همینم اسم پسرم رو سورنا گذاشتم و خیلی هم خوشحال شدم که شما هم به عنوان یه ایرانی اصیل به اساطیر علاقمندید
منتظر پست های جدید و جالب هستیم
در ضمن سورنا هم سلاممممممممممممممممم میرسونه

چاکر سورنا هم هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد